Tarvitsetko ulkopuolista käytettävyysarviointia yrityksesi ostoputkelle, itsepalvelulle vai muulle palvelulle? Selvitä palveluiden kipupisteet ja tilaa auditointi!
Auditoin arvioitavan palvelun käytettävyyttä sovitulla laajuudella. Auditoinnin painoalueina ovat:
1. Yleinen käytettävyys
Ilmeneekö palvelussa kohtia joissa on selkeitä käyttöliittymähaasteita. Onko tieto esitetty selkeästi, onko navigointi helppoa ja selkeää.
2. Prosessin arviointi tuorein silmin
Ulkopuolisena arvioijana minulla ei ole ennakko-odotuksia tai tietoa palvelusi nykytilanteesta. Pystyn potentiaalisesti nostamaan uusia näkemyksiä palvelun kulusta.
3. Saavutettavuus
Käyn läpi UI-komponenttien kontrastit ja testaan näppäimistönavigoinnin. Ruudunlukijakäytettävyyden arviointi rajoitetusti.